Metody dostawy i odbioru

1. DOSTAWA PRZEZ KURIERA DPD

Zasady Dostawy

Nasza współpraca z firmą kurierską DPD umożliwia szybką i bezpieczną dostawę różnego rodzaju akcesoriów do wnętrz, takich jak krzesła, lampy oraz mniejsze elementy wyposażenia domowego. Wszystkie przesyłki są dokładnie pakowane i wysyłane z naszego magazynu.

Czas Dostawy

Standardowy czas dostawy produktu jest zawsze określony na stronie produktu lub w trakcie składania zamówienia. W przypadku zamówień złożonych z produktów mających różne terminy dostawy prosimy o kierowanie się najdłuższym podanym terminem. Prosimy mieć na uwadze, że nie mamy wpływu na dokładne godziny dostarczenia towaru przez kuriera.

Śledzenie Przesyłki

Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz numer listu przewozowego, który umożliwi Ci śledzenie statusu przesyłki na stronie DPD.

 

2. TRANSPORT FIRMOWY

Zasady Dostawy

Transport firmowy jest dedykowany dla większych przedmiotów, takich jak łóżka, kanapy, narożniki, fotele, zestawy wypoczynkowe, szafy czy meble ogrodowe. Dostawa jest łączona i nie umożliwia wyboru konkretnej godziny ani dnia dostawy wyznaczonej przez klienta. Kontakt przed dostawą będzie odbywał się telefonicznie lub za pośrednictwem powiadomienia SMS, maksymalnie dzień przed planowanym terminem dostawy. Kurier w dniu dostawy skontaktuje się wcześniej, aby poinformować o planowanym dostarczeniu przesyłki.

Pomoc Kierowcy

Nasz kierowca może pomóc w przenoszeniu towaru, ale nie wykonuje tej czynności samodzielnie. Wymagana może być pomoc od 1 do 3 osób. Należy zaznaczyć, że usługa wniesienia nie jest oferowana.

W przypadku uszkodzenia przesyłki

Jeśli przesyłka z zamówionym towarem posiada widoczne uszkodzenia, należy sporządzić z przewoźnikiem protokół uszkodzenia przesyłki. Jest to ważny dokument, który uprawdopodabnia powstanie szkody podczas transportu. Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Pamiętaj, że brak protokołu szkody transportowej lub błędne sporządzenie dokumentu może opóźnić rozpatrzenie reklamacji oraz stwarza ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabycia produktu w stanie, w jakim został otrzymany, bez możliwości pozytywnej decyzji rozpatrzenia reklamacji.

 

3. ODBIÓR OSOBISTY

Bez Kosztów Dostawy

Możesz wybrać opcję odbioru osobistego swojego zamówienia bez dodatkowych opłat.

Adres Odbioru

Zamówienia można odebrać pod adresem:

Tanie-Meblowanie

ul. Kilińskiego 4, 46-200 Kluczbork.

Odbiór możliwy jest w dni robocze od 12:00 do 14:00.

 

OKREŚLENIE TERMINU DOSTAWY

Czas realizacji zamówienia może wynosić do 45 dni roboczych. Czas dostawy każdego produktu jest podany na jego karcie produktu i wyrażony w dniach roboczych. W przypadku zamówień złożonych z różnorodnych produktów prosimy kierować się najdłuższym podanym terminem dostawy.

W przypadku wysyłki w ciągu 48 godzin zamówienie zostaje przekazane z naszego magazynu do firmy transportowej w ciągu tego okresu. Czas realizacji dostawy przez firmę transportową wynosi maksymalnie 7 dni roboczych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl