Reklamacje

Jeżeli zakupiony w naszym sklepie produkt posiada wadę, lub zauważyłeś/aś brakujące elementy, zapraszamy do skorzystania z procedury reklamacji.

Poniżej znajduje się szczegółowy opis, jak prawidłowo zgłosić reklamację.

 

Krok 1: Zgłoszenie Reklamacji

Reklamację można złożyć wyłącznie poprzez korespondencję e-mail. Aby zainicjować proces reklamacyjny, prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected]

Wymagane Informacje

  • Numer Zamówienia: Prosimy podać numer zamówienia, w ramach którego nabyłeś reklamowany produkt.
  • Opis Reklamowanej Rzeczy: Dokładny opis wady lub problemu z zakupionym produktem. Jeżeli brakuje jakiejś części, prosimy również to zaznaczyć.
  • Zdjęcia: Załącz zdjęcia, na których widoczna jest wada produktu lub brakujące elementy.

 

Krok 2: Odpowiedź na Zgłoszenie Reklamacyjne

Po otrzymaniu zgłoszenia i wszystkich niezbędnych informacji rozpoczynamy proces rozpatrywania reklamacji. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu 14 dni roboczych zgodnie z regulaminem sklepu.

 

Krok 3: Rozpatrzenie Reklamacji i Dalsze Działania

Po dokonaniu analizy zgłoszenia poinformujemy Cię o wyniku rozpatrywania reklamacji oraz o dalszych krokach.

 

Krok 4: Realizacja Rozstrzygnięcia Reklamacji

Po poinformowaniu Cię o wyniku rozpatrzenia reklamacji przystąpimy do realizacji wybranej opcji. Szczegóły realizacji zostaną Ci przekazane w korespondencji e-mail.

Jeżeli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail lub telefonicznie.

 

Dziękujemy za wybór naszego sklepu i mamy nadzieję, że proces reklamacyjny zostanie zakończony dla Ciebie w satysfakcjonujący sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl